Jeżeli oglądając Top Gun, marzyłeś by choć raz poczuć się jak pilot myśliwca, czas przestać marzyć. Polski odrzutowy samolot szkolno-bojowy TS-11 Iskra bis D czeka na Ciebie!

Niebanalny prezent dla Ciebie lub kogoś bliskiego. Dzień z życia pilota wojskowego samolotu odrzutowego TS-11 Iskra.

Fundacja Biało-Czerwone Skrzydła (www.bialoczerwoneskrzydla.org / fbsc.pl) nie przestaje zaskakiwać swoją wizją i co warte podkreślenia – konsekwencją realizacji celów! Samoloty takie jak TS-11 Iskra, AN2, czy PLZ 101 Gawron zyskują dzięki nim nowe życie, a razem grupą 3AT3 Formation Flying Team można podziwiać je podczas wielu pokazów lotniczych. Dzięki zaangażowaniu FBCS polska myśl techniczna cały czas jest promowana nie tylko w Polsce, lecz w całej Europie. Loty zapoznawcze FBCS.pl

Więcej…

Boeing rozpoczyna produkcję symulatorów samolotu T-7A Red Hawk's

ST. LOUIS, 1 grudnia 2020 r. Amerykańskie Siły Powietrzne są o krok bliżej do otrzymania symulatora nowej generacji.

Boeing rozpoczął produkcję symulatora samolotu T-7A Red Hawk's do naziemnego systemu szkolenia (GBTS).

Zespoły Boeinga montują obecnie w zakładzie w St. Louis pierwsze dwa trenażery systemów uzbrojenia oraz operacyjny trenażer lotów. Symulatory te, które są podstawą szkolenia pilotów i kluczem do gotowości Sił Powietrznych, mogą zostać połączone cyfrowo z rzeczywistymi samolotami T-7A i umożliwić wirtualne, wbudowane scenariusze szkoleń na żywo.

Symulatory szkoleniowe wyposażone są w stanowiska załogi o wysokiej realistyce, w tym fotele z dynamicznym ruchem oraz projektory Boeinga (Boeing Constant Resolution Visual System)o stałej rozdzielczości 8K, oferujące 16 krotnie większą rozdzielczość niż tradycyjne wideo o wysokiej rozdzielczości (1080p).

"Jest to najdokładniejsze i najbardziej wciągające doświadczenie, jakie każdy pilot może mieć poza samolotem" - powiedział Sherri Koehnemann, dyrektor ds. szkoleń i zrównoważonego rozwoju T-7A w Boeing Global Services.

"Zintegrowaliśmy szkolenia we wszystkich dziedzinach, w tym aktualizacje oprogramowania "one push". To, co pilot widzi podczas nauki, na swoich stacjonarnych urządzeniach szkoleniowych oraz w instruktażach systemów operacyjnych i uzbrojenia, będzie tym, co widzi w samolocie. Przyszli piloci mogą oczekiwać bardziej całościowego, wciągającego szkolenia."

T-7A GBTS został zbudowany w oparciu o otwartą architekturę systemową sprzętu i oprogramowania cyfrowego, która pozwoli na jego rozwój wraz ze zmieniającymi się potrzebami Sił Powietrznych.

Boeing oczekuje, że pierwsze symulatory T-7A Red Hawk zostaną dostarczone do Sił Powietrznych w 2023 roku.


Źródło informacji: Boeing